Na czym polega reklama na linkedin?

0
33
reklama na linkedin

Linkedin to portal społecznościowy, który zrzesza wielu biznesmenów z różnych krajów. Znajdują się na nim grupy dyskusyjne, gdzie można wymieniać doświadczenia i utrzymywać kontakty. Dlatego reklama na linkedin to świetny sposób, aby wypromować swoją markę. Wystarczy zainwestować niewielkie kwoty, a rezultat okaże się satysfakcjonujący.

Co wiemy o Linkedin?

To bardzo ciekawy serwis, który powstał w grudniu 2002 roku w Stanach Zjednoczonych. Od tamtej pory liczba użytkowników wzrosła tak bardzo, że można z wrażenia złapać się za głowę. Otóż wynosi ona aż 600 milionów! Zdecydowana większość z tych osób ma wyższe wykształcenie, a 40 procent fanów linkedina loguje się na niego przynajmniej raz dziennie, przy okazji klikając na wiadomości reklamowe. To portal, który jest bardzo wysoko pozycjonowany w wyszukiwarce Google. To wszystkie informacje powodują, że nie ma co się zastanawiać nad obecnością naszej firmy w takim miejscu.

Wskazówki dotyczące reklamy na LinkedIn

Stworzenie skutecznej reklamy nie jest bardzo trudne, mimo to warto poznać kilka zasad związanych z tą czynnością. Po pierwsze pamiętajmy, aby nie podawać nieprawdziwych informacji na temat naszej firmy. Po drugie w tekście nie powinniśmy używać niestandardowej pisowni, interpunkcji oraz gramatyki. Najważniejszy jest niewprowadzający w błąd, odpowiedni link i jeden adres e-mail. Zabronione są oczywiście wszelkie przejawy dyskryminacji, obraźliwy język oraz reklamowanie produktów dla dorosłych (np. alkoholu, tytoniu, broni itp.).

Reklama na linkedin – poszczególne kroki

Znając te powyższe zasady, możemy przystąpić do pierwszego etapu konfiguracji, a więc do wyboru celu reklamy na naszym kanale. Możemy tutaj stworzyć kampanie reklamowe w trzech kategoriach: budowa świadomości marki (jest to idealne rozwiązanie dla tych osób, które pragną uzyskać mnóstwo wyświetleń), namówienie użytkowników do interakcji oraz konwersje pomagające zebrać tzw. leady sprzedażowe.

Następnym krokiem będzie wybór grupy docelowej. Zaznaczamy, komu ma się wyświetlać nasza reklama (są tutaj takie opcje, jak: kraj, szkoła, stanowisko, umiejętności, płeć, wiek itd.). Później zastanawiamy się nad formatem i kreacją. Testujemy, który z wariantów najlepiej działa. Na koniec wchodzimy w sieć społecznościową LinkedIn, aby zwiększyć zasięg kampanii. To spowoduje, że uzyskamy więcej wyświetleń w treści sponsorowanej. Ostatnim krokiem będzie ustalenie odpowiedniego budżetu, czasu trwania i optymalizacji danej kampanii.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here